Onsite-tuki auttaa lähelläsi

    MPY:n tavoitteena on ratkaista Service Desk -palvelun kautta yli 95% kaikista asiakkaidemme palvelupyynnöistä ja häiriötilanteista. Kun tilanne niin vaatii ja palvelupyyntöä ei voida ratkaista MPY Service Deskin avulla, onsite-lähituki huolehtii asian hoidosta. Palvelee asiakkaitamme 12 paikkakunnalla Suomessa ja toimimme lähellä asiakkaitamme.

    Tiimimme auttaa ja palvelee asiakkaan tarpeen mukaisesti kaikissa ongelmatilanteissa koko ICT-palvelun laajuudessa aina tietoliikenteestä mobiililaitteiden käyttäjäopastukseen. Onsite-asiantuntijat pyrkivät edistämään ja helpottamaan asiakkaan liiketoimintojen ylläpitäviä IT-järjestelmiä yhdessä asiakkaan ja MPY:n organisaation kanssa. Palvelu toimii yhtenä osana MPY:n häiriönhallintaprosessia. 

    Onsite-lähitukipalvelua on mahdollista hankkia säännöllisenä vakiokäyntinä tai erikseen tilattavana. Onsite-käynnillä voidaan hoitaa myös tehtäviä, joita ei voida suorittaa vakiokäynnillä tai etähallinnan avulla. Tällaisia tapauksia ovat esim. kiireelliset häiriönselvitystapaukset.

    OTA YHTEYTTÄ JA KYSY LISÄÄ