Siirry suoraan sisältöön

Loppukäyttäjätuki

Loppukäyttäjätuki säästää työaikaa ja lisää tehokkuutta

Kun työaseman käyttö takkuaa, eikä työn tekemisestä tule mitään, nopein ja tehokkain apu on ottaa yhteys loppukäyttäjätukeen. Ongelmatilanteen nopea ratkaisu säästää työaikaa ja tehostaa yrityksen toimintaa, eli hyödyt mitataan selvänä rahana. Toiminta ei pysähdy haastavissakaan paikoissa, kun saat apua ja opastusta heti, kun sitä tarvitset.

Tarjoamme aitoa, kotimaista loppukäyttäjätuki-palvelua, jonka etulinjassa on parhaat asiantuntijamme. Toimintaamme ohjaa tavoitteemme tuottaa ICT-alan parasta asiakaskokemusta. Loppukäyttäjätukemme on osa palvelukeskustamme Service Centeriä, joka on palvelujemme hermokeskus.

Apua arkipäivän työhön

MPY loppukäyttäjätuki on arkipäivän apuvoima IT-ongelmiin. Kotimainen ICT-tuki ja palveleva asiantuntijamme ovat yhden kontaktin päässä. Nopea ongelmatilanteen ratkaisu säästää työaikaa ja tehostaa yrityksen toimintaa, eli hyödyt mitataan selvänä rahana. Toiminta ei pysähdy haastavissakaan paikoissa, kun saat apua ja opastusta heti, kun sitä tarvitset. Vaativissa pulmatilanteissa huolehdimme paikan päälle lähitukipalvelun taklaamaan ICT-haasteen. Osaavat ICT-tukihenkilömme ratkaisevat pulmasi nopeammin kuin osasit odottaa.

Loppukäyttäjätuki on rajapinta tietohallintoon ja sen laatu näyttäytyy valtaosalle käyttäjistä koko tietohallinnon peilinä. Kun toisessa päässä on ystävällinen ja hyvin ympäristösi tunteva asiantuntija, joka on hetkessä työasemassasi kiinni ratkomassa ongelmaa, ollaan oikeassa suunnassa.

Tehokkuus lähtee työkaluista, tiedosta ja osaamisesta sekä mahdollisuudesta keskittyä. Loppukäyttäjätuen suorituskykyä tulee mitata ja sitä tulee johtaa – myös lukujen kautta. On tärkeää ymmärtää, että loppukäyttäjätuki-palvelupiste ei paranna yksittäisten häiriöiden taustalla olevia ongelmia rakenteissa. Se hoitaa enemmänkin oireita ja antaa aikaa ja rauhaa tekniselle hallinnalle keskittyä isoihin ongelmiin.

Loppukäyttäjätuen osa-alueena on asiakkaan luona tapahtuva lähituki. Vaikka merkittävä osa käyttäjien tukemisesta voidaan hoitaa etänä, on lähituki pystyttävä järjestämään tarvittaessa. MPY:n tavoitteena on ratkaista loppukäyttäjätuki-palvelun kautta yli 95% kaikista asiakkaidemme palvelupyynnöistä ja häiriötilanteista. Kun tilanne niin vaatii ja palvelupyyntöä ei voida ratkaista MPY loppukäyttäjätuen avulla, onsite-lähituki huolehtii asian hoidosta. 

Lisää suorituskykyä: Loppukäyttäjätuki palveluna

Kyllä se voidaan ostaa myös palveluna. Toiminnan perustana on kattava dokumentaatio ja tehokkaasti toimiva konfiguraationhallintajärjestelmä sekä tähän keskittynyt palvelutiimi. Loppukäyttäjätuen tavoittaa puhelimitse, sähköpostilla tai portaalin kautta luodun tiketin avulla.

Hyvin saatavilla olevan asiakaskohtaisen dokumentaation ja tehokkaiden, valmiiksi levitettyjen hallintatyökalujen ansiosta siellä tunnetaan asiakkaan ympäristö ja siihen liittyvät yksityiskohdat. Loppukäyttäjätukeen tulevia yhteydenottoja vastaanottaa parhaat asiantuntijat ja kun päivä päättyy, pöytä on tyhjä. Palvelupiste siirtää lähitukeen liittyvät pyynnöt alueellisten tiimien hoidettavaksi, jossa päivystävä asiantuntija ottaa tehtävän haltuun.

Jokaisesta yhteydenotosta syntyy palvelupyyntö ja sen perusteella mittaamme suorituskykyä ja varmistamme riittävän resursoinnin. Lähes kaksi kolmesta yhteydenotosta ratkaistaan heti ensimmäisen puhelun aikana. Asiakkaamme ovat valmiita suosittelemaan palveluamme, siitä kertoo loistava yli +85 NPS-luku.

Ota yhteyttä ja kysy lisää tai pyydä tarjous

Asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä ja selvitetään yhdessä sinulle oikea, sisäistetty loppukäyttäjätukipalvelu.

Siirry sivun alkuun
{% set current_path = 'avidly/web/templates/aa-yritykset-default.html' %}