Toimialan paras asiakaskokemus

NSI-badge-38.pngMeidän visionamme on toimialan paras asiakaskokemus. Se tarkoittaa jatkuvaa tekemisen parantamista ja asiakkaan kuuntelua. Teemme päivittäin työtä tuottaaksemme enemmän asiakasarvoa, mitattavuutta ja parantaaksemme kohtaamispisteissä onnistumista; tapahtuipa se sitten verkossa tai vaikka asiantuntijamme kanssa. Kehittämme toimintaamme, prosesseja ja organisaatiorakennetta vastamaan asiakkaan tarpeita ja parantaaksemme asiakaskokemusta.

Taloustutkimuksen 12/2017-1/2018 tekemän asiakassuhdetutkimuksen mukaan strateginen vahvuutemme on osaava henkilöstö. 95% asiakkaistamme on tyytyväisiä palveluihimme ja tutkimuksen mukaan he ovat valmiita suosittelemaan meitä - nettosuositteluindeksimme +38 on hyvällä tasolla.

Mittaamme asiakaskohtaamisten onnistumista jatkuvasti, 95% Service Deskin asiakkaistamme antaa hyvän tai erinomaisen arvosanan, keskiarvon ollessa 5,5 (1-6 asteikko). Ensimmäisen asteen ratkaisuprosentti meillä on 87%, tässä tavoitteenamme on nousta 95%:iin.

Tavoitteenamme on tulevina vuosina automatisoida mahdollisimman paljon perustekemistä ja lisätä tekoälyä prosesseihin, joihin se tuo merkittävää hyötyä esimerkiksi ennakoinnin tai reagointinopeuden kautta. Tämä mahdollistaa entistä proaktiivisemman toiminnan ja säästää asiantuntijoidemme aikaa siihen tärkeimpään: ihmisten kohtaamiseen. Pyrkimyksenä on kasvattaa asiakkaidemme tietohallinnon kyvykkyyksiä liiketoiminnan menestystekijöiksi.

Meille asiakas tulee ennen euroja.

Voimmeko olla avuksi?

Meillä asiantuntija on aina lähellä sinua.

OTA YHTEYTTÄ

Blogi 8.2.2018 7:55
Asiakaskokemus - miten tulla toimialan parhaaksi?

Ei riitä, että asiakaskokemus on johdon agendalla tai strategiaan kirjattu, se pitää rakentaa osaksi yrityskulttuuria.

Blogi 27.3.2018 10:39
Johtaako tämä mihinkään?

Paras asiakaskokemus ei synny sillä, että myy asiakkaille tiettyä tuotetta tai palvelua, vaan yhdessä miettimällä asiakkaan kanssa heidän liiketoimintaansa ja miten voisimme auttaa sen kehittämistä ja rakentamalla luottamusta.

Blogi 22.1.2018 8:56
Mitä kyvykkäämpi asiantuntija, sitä kauempana asiakkaasta?

Mille kuulostaisi ottaa yhteyttä kanavaan, jossa sinua palvelisi asiakaspalvelun asiantuntijat, joiden intohimoa tukisivat oikeanlaiset mittarit?