Siirry suoraan sisältöön

Tietoa laskutuksesta

    • Voit vastaanottaa MPY:n laskut sähköpostilla, e-laskuna, suoramaksuna tai paperilaskuna. Sähköposti, suoramaksu ja e-lasku ovat maksuttomia. Paperilaskuista peritään hinnaston mukainen paperilaskulisä. E-laskun ja suoramaksun voit ottaa käyttöön oman pankkisi kautta. Laskun tilaaminen sähköpostiin onnistuu ilmoittamalla käytössä oleva sähköpostiosoite asiakaspalveluun. Muiden laskutustapojen muutokset voi pyytää asiakaspalvelusta.

      Sähköpostilaskuissa lähettäjänä on Ropo laskutuspalvelu (laskutuspalvelu@ropocapital.fi), joten tarkastathan myös roskapostisi.

    • E-laskuun siirryt helposti omassa verkkopankissasi, vaikka silloin kun seuraavan kerran olet maksamassa laskua. Valitse verkkopankissa uusi e-laskusopimus.

      • Valitse laskuttajaksi "MPY Telecom Oyj" ja maksun aiheeksi "MPY:n e-lasku". Tunnistetiedoksi tarvitset viimeisimmän maksetun laskun viitenumeron.

      Lopuksi vahvista e-laskusopimus. Jatkossa saat laskusi e-laskuna suoraan verkkopankkiisi. Tarkemmat ohjeet e-laskun käyttöönotosta löydät oman pankkisi nettisivuilta.

       

      Miksi e-lasku kannattaa valita

      • Voit tarvittaessa muuttaa laskun maksutiliä kätevästi omassa verkkopankissasi.
      • Laskut säilyvät verkkopankkisi arkistossa.
      • E-lasku on turvallinen ja ekologinen, pankkien kehittämä laskujen vastaanotto- ja maksutapa.
    • Mikäli lasku on maksettu väärillä tiedoilla, suorituksen etsimiseen ja oikaisemiseen tarvitaan alla olevat tiedot. Tiedot löytyvät verkkopankista.

      Etsithän nämä ennen yhteydenottoasi asiakaspalveluun:

      • Maksupäivä
      • Maksajan nimi
      • Summa
      • Tilinumero jolle summa on maksettu
      • Viitenumero
      • Selitekenttään mahdollisesti kirjattu tieto
      • Arkistointitunnus

      Ropo Capitalin asiakaspalvelu: puh. 017 366 7042, ma-pe 8-20, la 10-15, mpy@ropocapital.fi.

    • Huomioi, että maksupäivän siirron voi tehdä vain ennen laskun eräpäivää. Eräpäivän voi siirtää ottamalla yhteyttä Ropo Capitaliin.

      Ropo Capitalin asiakaspalvelu: puh. 017 366 7042, ma-pe 8-20, la 10-15, mpy@ropocapital.fi.

    • Mikäli palvelusi tai liittymäsi on tilapäisesti suljettu maksamattomien laskujen takia, avautuvat ne automaattisesti uudelleen, kun maksusuoritukset ovat kirjautuneet MPY:lle. Tämä tapahtuu noin 1-3 arkipäivän kuluessa maksusuorituksestasi. Palvelua ei voida avata tätä aiemmin. Suljetun liittymän avaamisesta peritään hinnaston mukainen maksu.

    • Laskutusosoitteen muutoksen ilmoitat kätevimmin asiakaspalveluun sähköpostilla (asiakaspalvelu@mpy.fi) tai yhteydenottolomakkeella.

      Kun muutat uuteen osoitteeseen, huomaathan, että sinun tulee itse päivittää osoitetietosi MPY:lle.

Mihin soittaa, kun on asiaa laskutuksesta?

Laskujen ja sopimusten sisältöön liittyvissä asioissa sinua auttaa MPY:n asiakaspalvelu

(hinta 0,084 €/min), ma-pe 8-17, asiakaspalvelu@mpy.fi

Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa yhteydenotot Ropo Capitalin asiakaspalveluun

 ma-pe 8-20, la 10-15, mpy@ropocapital.fi

MPY Telecom Oyj:n laskut maksetaan tilille

Pankki
Danske Bank

IBAN
FI75 8431 8710 0031 82

BIC
DABAFIHH

Laskutus­osoitteet

Käytössämme on uusi ostolaskujen sähköinen käsittely, tämän vuoksi vastaanotamme laskut mieluiten verkkolaskuna.

MPY Telecom Oyj

Verkkolaskuosoite: 003715706882
Y-Tunnus 1570688-2
Operaattorin välittäjätunnus: BAWCFI22 (Basware)
Mikonkatu 16, 50100 Mikkeli

Mikäli yrityksellänne ei ole mahdollisuutta lähettää meille verkkolaskuja, voit lähettää laskun postitse tai sähköpostilla.

Paperinen ostolasku ja sähköpostilaskut:

MPY Telecom Oyj
1570688-2
PL 8
80020 Kollektor Scan
Sähköpostilla MPY Telecom: invoices-1570688-2@kollektorinvoice.com

Siirry sivun alkuun