Siirry suoraan sisältöön

Tietoa laskutuksesta

    • Voit vastaanottaa MPY:n laskut sähköpostilla, e-laskuna, suoramaksuna tai paperilaskuna. Sähköposti, suoramaksu ja e-lasku ovat maksuttomia. Paperilaskuista peritään hinnaston mukainen paperilaskulisä. E-laskun ja suoramaksun voit ottaa käyttöön oman pankkisi kautta. Laskun tilaaminen sähköpostiin onnistuu ilmoittamalla käytössä oleva sähköpostiosoite asiakaspalveluun. Muiden laskutustapojen muutokset voi pyytää asiakaspalvelusta.

      Sähköpostilaskuissa lähettäjänä on Ropo laskutuspalvelu, joten tarkastathan myös roskapostisi.

    • E-laskuun siirryt helposti omassa verkkopankissasi, vaikka silloin kun seuraavan kerran olet maksamassa laskua. Valitse verkkopankissa uusi e-laskusopimus.

      • Valitse laskuttajaksi "MPY Telecom Oyj" ja maksun aiheeksi "MPY:n e-lasku". Tunnistetiedoksi tarvitset viimeisimmän maksetun laskun viitenumeron.

      Lopuksi vahvista e-laskusopimus. Jatkossa saat laskusi e-laskuna suoraan verkkopankkiisi. Tarkemmat ohjeet e-laskun käyttöönotosta löydät oman pankkisi nettisivuilta.

       

      Miksi e-lasku kannattaa valita

      • Voit tarvittaessa muuttaa laskun maksutiliä kätevästi omassa verkkopankissasi.
      • Laskut säilyvät verkkopankkisi arkistossa.
      • E-lasku on turvallinen ja ekologinen, pankkien kehittämä laskujen vastaanotto- ja maksutapa.
    • Mikäli lasku on maksettu väärillä tiedoilla, suorituksen etsimiseen ja oikaisemiseen tarvitaan alla olevat tiedot. Tiedot löytyvät verkkopankista.

      Etsithän nämä ennen yhteydenottoasi asiakaspalveluun:

      • Maksupäivä
      • Maksajan nimi
      • Summa
      • Tilinumero jolle summa on maksettu
      • Viitenumero
      • Selitekenttään mahdollisesti kirjattu tieto
      • Arkistointitunnus
    • Huomioi, että maksupäivän siirron voi tehdä vain ennen laskun eräpäivää. Eräpäivän voi siirtää ottamalla yhteyttä Ropo Capitaliin.

      Ropo Capitalin asiakaspalvelu: puh. 017 366 7042, ma-pe 8-20, la 10-15, mpy@ropocapital.fi.

    • Mikäli palvelusi tai liittymäsi on tilapäisesti suljettu maksamattomien laskujen takia, avautuvat ne automaattisesti uudelleen, kun maksusuoritukset ovat kirjautuneet MPY:lle. Tämä tapahtuu noin 1-3 arkipäivän kuluessa maksusuorituksestasi. Palvelua ei voida avata tätä aiemmin. Suljetun liittymän avaamisesta peritään hinnaston mukainen maksu.

    • Laskutusosoitteen muutoksen ilmoitat kätevimmin asiakaspalveluun sähköpostilla (asiakaspalvelu@mpy.fi) tai yhteydenottolomakkeella.

      Kun muutat uuteen osoitteeseen, huomaathan, että sinun tulee itse päivittää osoitetietosi MPY:lle.

Mihin soittaa, kun on asiaa laskutuksesta?

Laskujen ja sopimusten sisältöön liittyvissä asioissa sinua auttaa MPY:n asiakaspalvelu

(hinta 0,084 €/min), ma-pe 8-17, asiakaspalvelu@mpy.fi

Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa yhteydenotot Ropo Capitalin asiakaspalveluun

 ma-pe 8-20, la 10-15, mpy@ropocapital.fi

MPY Telecom Oyj:n laskut maksetaan tilille

Pankki
Danske Bank

IBAN
FI75 8431 8710 0031 82

BIC
DABAFIHH

Laskutus­osoitteet

Käytössämme on uusi ostolaskujen sähköinen käsittely, tämän vuoksi vastaanotamme laskut mieluiten verkkolaskuna.

MPY Telecom Oyj

Verkkolaskuosoite: 003715706882
Y-Tunnus 1570688-2
Operaattorin välittäjätunnus: BAWCFI22 (Basware)
Mikonkatu 16, 50100 Mikkeli

Mikäli yrityksellänne ei ole mahdollisuutta lähettää meille verkkolaskuja, voit lähettää laskun postitse tai sähköpostilla.

Paperinen ostolasku ja sähköpostilaskut:

MPY Telecom Oyj
1570688-2
PL 8
80020 Kollektor Scan
Sähköpostilla MPY Telecom: invoices-1570688-2@kollektorinvoice.com

Siirry sivun alkuun